Eladó a ralilegenda Loeb közúti versenyautója, egy 675 lovas McLaren
A szuperkönnyű sportkocsi a bitangerős biturbó V8 motornak köszönhetően kevesebb mint 3 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet.
A szuperkönnyű sportkocsi a bitangerős biturbó V8 motornak köszönhetően kevesebb mint 3 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet.
Sébastien Ogier nyerte a világbajnoki sorozat első versenyét.
Az új rekord nem kevéssel, hanem közel egy perccel jobb a korábbinál, a tisztelet mind a pilótának, mind a gyártónak kijár. Az előző rekord 35 évig tartotta magát.
Nyakig úszik a Túraautó-vb-ben (WTCC) a korábbi kilencszeres ralivilágbajnok Sebastien Loeb, egy ideje mégis köztudott, hogy a Monte-Carlo-rali erejéig visszakanyarodik a gyökerekhez. A franciák extraklasszisa ráadásul nem akar hibázni: gőzerővel trénignezik az összecsapásra.
Kibővült armadával támad a Túraautó-vb (WTCC) 2015-ös szezonjában az idén domináns teljesítménnyel debütáló Citroen: a márka sportigazgatója, Yves Matton az egyik brit szaklapnak megerősítette, hogy a gyári alakulat háromautós marad, változatlan felállással, ugyanakkor két C-Elysée-t a Sebastien Loeb nevével fémjelzett különítményre bíznak.
Több külföldi forrás szerint az idei évtől a Túraautó-vb (WTCC) mezőnyében szereplő korábbi kilencszeres ralivilágbajnok, Sebastien Loeb rajthoz állhat a 2015-ös WRC-szezon nyitányán, a Monte-Carlo Ralin.
Sebastien Loeb, a kilenc ralis vb-cím után a Túraautó-vb-n (WTCC) pályaversenyzőnek álló francia klasszis az előzetes elemzéseknek megfelelően az évad végére lemorzsolódott a két Citroen-márkatárshoz, José Maria Lopezhez és Yvan Mullerhez képest. A pilóta nem is titkolja, hogy ez a szezon elsősorban az átálláshoz szükséges tapasztalatok begyűjtéséről szól számára.
José Maria Lopez, a Túraautó-vb-n (WTCC) szereplő gyári Citroen istálló bajnoki éllovasa saját bevallása szerint nagyon várja, hogy a hétvégén lezáruljon a számára szokatlanul hosszú nyári szünet. A helyi menő nagy csatára számít közvetlen üldözőivel, azaz két márkatársával, Yvan Mullerrel és Sebastien Loebbel.
Már az évad rajtja előtt tisztán látszott: vajmi kevés az esély arra, hogy a Túraautó-vb (WTCC) idei bajnoki címét ne a Citroen-kontingens valamelyik tagja kaparintsa meg. Túl az évad félidején már az is körvonalazódik, hogy erre a legjobb esélye az első teljes szezonját futó argentin fenegyereknek, José Maria Lopeznek van.
Szabad a verseny a Citroennél: a hétvégén esedékes idei ötödik, az ausztriai Salzburgringen tartandó forduló előtt a francia gyártó három pilótája vezeti a Túraautó Világbajnokság (WTCC) egyéni ponttáblázatát, s Yves Matton sportigazgató szerint a csapatvezetés egyelőre nem szól bele a három nagyágyú küzdelmébe.
José Maria Lopez, a Citroen vb-éllovasa szerezte meg a pole pozíciót a Túraautó Világbajnokság (WTCC) szlovákiai futamának időmérő edzésén: a szabadedzéseket is uraló argentin pilóta két csapattársát, Sebastien Loeböt és Yvan Mullert utasította maga mögé. Michelisz Norbi a Honda-armada legjobbjaként a Citroenek mögött, a 4. helyen végzett.
Franciaországban egy korábbi Forma-1-es pilóta, Olivier Panis a Túraautó Vilgábajnokság (WTCC) futamainak szakkommentátora, ráadásul az itt-ott még manapság is induló pilóta elárulta: az első két forduló után kedvet érez ahhoz, hogy a mikrofont volánra cserélje a vb-futamok hétvégéin. Honfitársa, Seb Loeb debütálásával kapcsolatban el van ragadtatva a korábbi egyszeres F1-futamgyőztes, aki biztos benne: az ex-ralis idén vb-aspiráns lesz.
A jövő hétvégén esedékes hungaroringi futamtól életbe lépnek a büntetősúlyok a WTCC-ben, amelyből a legnagyobb adag minden kétséget kizáróan a domináns formában debütáló, az első két fordulóban a mezőnyt az őrületbe kergető Citroenek kapják. Bár a riválisok reménykednek, a francia márkának így is bőven van oka az optimizmusra a mogyoródi forduló előtt.
A tisztán elektromos hajtásláncú versenyautó nemcsak a saját kategóriájában állított fel új rekordot, hanem az abszolút rekordidőt is megfutotta a Pikes Peaken.
A kilencszeres bajnok francia Sébastien Loeb a következő idényben három versenyen áll rajhoz a rali-világbajnokságon.
Ki gondolhatja, hogy Sébastien Loeb visszavonul?
A 2008 DKR16 külseje magán hordozza mindazokat a változtatásokat, amelyeket az elmúlt tizenegy hónapban, az első Dakar-megmérettetés óta fejlesztettek az autón.
Úgy tűnik, a franciák biztosra akarnak menni a következő Dakar-ralin, ugyanis Peterhansel, Sainz és Despres mellett a kilencszeres ralivilágbajnok Löeb is indul a sivatagi versenyen.
Nem kizárt, hogy újra összecsap Sebatien Loeb és régi ralis ellenfele, Mikko Hirvonen, ráadásul egy egészen új közegben, a Dakar-ralin. Az utóbbi napok híresztelései szerint a jelenleg a WTCC-ben vitézkedő korábbi kilencszeres világbajnok a Peugeot-val flörtöl, míg a tavalyi évad végén vsszavonult finn a domináns Minivel kacérkodik.
Sebastien Loeb a Túraautó-vb (WTCC) szlovákiai fordulója óta nem nyert futamot, múlt hétvégén azonban behúzott egy komoly sikert: a Citroen francia legendája visszaült abba a Peugeot 208 T16-ba, amellyel tavaly megnyerte a Pikes Peak hegyiversenyt és a legjobbnak bizonyult a Festival of Speed elnevezésű autósport-fieszta keretein belül rendezett gyorsasági versengésen.